Thursday, June 12, 2008

Tukar rim sukan (sport rim) racing boy

arinih aku ngan member seangkatan aku moci aka orcee telah bersepakat utk tukar rim sukan bersamer samer hehehhe, te org g tukar kat kedai moto yg popular kat kl nih bagi mat² moto la
sentul, heheh memule tuh aku dan moci g ke kedai yulito cuber tanye kan harge rim sukan yg teorg nak tukar nih sebab arituh aku tanyer, dier bagi satu price yg agak cun la sampai leh buat teorg ilang kawalan hahahha, last last tanyer dier kate da takde stok, adui kecewa ja rasenyer heheh lalu moci cuber tanyer di kedai² lain, aku tak ikut pasal nak jage tayar yg te org bawak tuh
krang sesia ja kene rembat heheh

setalah satu sentul tuh moci pusing tanyer kan rim sukan tuh last last ader satu kedai yg still ader jual rim sukan tuh heheh aper lagi teorg tunde la moto ke saner dengan penuh semangat hehehhe
sesampai ja kat kedai tuh skali rim sukan yg teorg nak tukar tuh tinggal satu set ja adeh,satu lagi problem stelah di bincang² bersamer moci lalu dier membuat keputusan utk amik rim sukan yg 3 batang dan aku amik yg 8 batang hehehe so te org pon sarung ar rim sukan tuh.

tp aku rase macam nak sembur kaler merah metalik kat rim sukan aku nih nanti hehehh.

ini gambar rim sukan tuh nanti aku update pic yg da pasang kat moto hehehhe

ini rim sukan aku

ini rim sukan moci

1 comments :

  1. Unknown said...

    salam bro..kat sentul kedai yg mne satu murh ek tok 8btg?ko amek tuh rege die bpe?menarik x?ingt nak sauk 1