Tuesday, June 17, 2008

Euro 2008



Demam bola melanda semula heheheh itu la euro 2008. aku juga pengemar sukan ini hehehe ala kebanyakan budak laki mesti suke sukan nih la heheheh, utk euro kali nih aku agak bernasib baik sebab aku boleh tido lewat pasal aku tak keje kekekekek so sekarang nih hehari aku tgk macth dier
heheheh ;p

Pasukan kegemaran aku semestinye la italy, tp malangnyer italy memula kan campain euro nih agak teruk dengan kekalahan yg agak besar kepada holland salah satu team feberet aku lepas italy dengan 3-0, sebenarnyer italy tidak la seteruk tuh tp aku rase kesalahan pecaturan donadoni telah menyebab kan juara dunia itu di malu kan sebegitu rupe, sebagai peminat italy tentu la aku upsad tp itu la adat bertading ader menang dan juga kalah. tp aku berharap supaya macth malam nih italy vs france, italy dpt melayakan diri ke pusingan seterus nya walaupun tanpa kelibat captain Canavarro

neway forza azzurri

ini adelah player bola yg sangat aku kagumi MALDINI

0 comments :