Saturday, June 28, 2008

:|

ermm minggu yg agaks sukar bagi aku
yg maner pada 24 haribulan datuk aku telah meninggal dunia T_T
pagi tuh aku terus shoot dari kl kew melaka sepanjang jln aku shoot 150 huhuhuh
sesampai ja melaka aku tgk da ramai da yg ader
semuer nyer ngah bersiap utk upacara pegembumian
mmg sedih gaks la kan tp aper yg boleh di kata kan mmg kite satu ari nanti akan kembali ke saner juga mesti raya tahun nih terasa kekurangan sesuatu yg amat besar bagi kaum kerabat kami.

bapak ngan mak aku jelah anak dier yg tak sempat tgk datuk aku buat kali terakhir
pasal bapak ngan mak aku baru balik dari umrah dorang sampai mlm tuh time org ngah bace yasin.

ermm tp mlm datuk aku meninggal tuh
ramai yg tido kat rumah ibu tuh da lamer tak tido camnih tido reramai,
kali terakhir aku rase maser aku kekecik dulu penuh satu umah tuh
sampai tido kat brandar pon ader :) maser tuh time raya beberapa tahun kebelakangan nih
just keluarga aku ja yg slalu tido kat umah ibu tuh

biler da kumpul reramai nih memacam cite la kuar walaupun semuer tgh sedih dengan pemergian datuk tercinta
antara topik nyer adelah pasal peti peningalan moyang kiteorg tuh saper yg nak jage,
sebenarnyer ramai yg nak kan peti nih tp semasa arwah datuk aku nih dier tak kasik org lain
tgk selain dari family sendiri ja
tah la aku pon tak sgt citer pasal nih, tp tetau centuh jew lah ader sangkut paut ngan mender mender mistik skit la wallahualam..
ader gaks topik pasal datuk aku mase mude dan memacam lagi la
hrmmm
rindu la same datuk aku nih walaupun mase dier masih hidup aku tak berapa rapat ngan dier
hrmmm

:|

al-fatiha kepada khalid bin sabtu

0 comments :