Saturday, June 14, 2008

GT Queen at times square & kung fu panda

halu arinih aku g tgk kungfu panda hhehe best gaks citer nih tapi yg tak best nyer ner duk bebetul depan skrin tuh tiket penuh plaks arituh huhuhuhu, tapi layan kan jew la, aku sampai lambat skit utk tgk wayang nih pasal aku tolong member aku betuk kan network wireless kat opis dier
dapat gaks la upah skit leh la gaks aku buat banjer ehehehhe ;p, sesampai ja kat times square tuh
memember aku yg lain da masuk da then aku suh ar sowang dtg jemput aku masuk heheheh
then lepas masuk citer tuh baru mule skit jew la hehehe, kesimpulannyer kungfu panda mmg klakar banyak gaks point nak bahan zham pasal dier seorang kawan ku yg mirip panda hahahahahha ;p

lepas abis tgk wayang perut rase lapar laks so aper lagi bincang nyer bincang semuer nak g mkn kfc, dlm perjalanan nak ke kfc tuh tetiber ternampak awek awek gt model nih tgh berkeliaran kat hall times square nih damn semuer nyer 'chare' abis hehehe, tp malang nyer member kuh moci tak bawak kamera die huhu kalu tak da banyak snap pic pervert kekekekke :).

lepas abis jew te org mkn semuer duk bertengek kat tepi hall nih duk tgk gt model nih buat cat walk sampai leh berdarah² la hidung di buatnyer hahahha ;p,tp yg paling dapat perhatian teorg adelah lisa yem damn she so hawt jelingan dier tuh leh buat gugur jantung nih hehehehe, haihss sayang nyer takde kameraaku nak beli DSLR lekasss huhuhuhu kene kumpul duit nih lepas nih da kene kurang kan aktiviti memodifikasi moto aku tuh la jawab nyer hehehe.

lisa yem yg blah kanan pakai baju hijau umur dier baru 17 tahun

selain model model GT nih ader juga kehadiran GT Queen dari japan huhu dedua nyer kiut geram ja aku tgk ;p tetambah biler deduer buat muke kiut

ok di sini aku sertakan sedikit gambar model model gt tuh tp bukan aku yg snap la pic nih aku amik dari group photokaki hehehehe pinjam pic ya bro bro sekalian heeee ;p, neway gt model so damn fucking hawt hahahhaha

0 comments :