Wednesday, June 18, 2008

Championship Manager 2008

sepanjang time aku tak keje nih aku punyai aktiviti yg "must do it", iaitu main game (^0^) banyak gaks game yg aku main tp aku nih suke game genre mcm strategies dan sports hehehe skrung nih CM 08 la yg aku tibai main hehari skrung nih aku da nak masuk seasons ketiga da. Dan semestinya la team yg aku manage adelah team faberet aku Ac Milan heeheheh. Aku kalu da muler main CM nih mmg payah nak benti leh main 24 hour direct la hahahah just benti minum air n mkn ja hik hik hik ;p. ok ini aku serta kan beberapa screen shot team aku hehhehe

*sila klik utk tgk pic yg lebih besar

ini team milan aku pade tahun 2010

ini plak kedudukan league tanpa kalah okeh!!

ini bukti team aku tanpa kekalahan dari tahun 2008-2010
tp penah seri la ^_^v

Goal Machine for 2008/2009

Goal Machine 2010

0 comments :