Wednesday, July 2, 2008

S E P I

Bisikku pada bulan
Kembalikan temanku
Kekasihku, syurgaku
Tanpa dia malam menemaniku
Sepi memelukku

Bulan jangan biar siang biar alam ini kelam
Biar ia sepi seperti ku . . .


Petikan dari cerita SEPI yg aku tgk ptg tadik
hehehehe
best gaks jln cerita dier kalau
nak di bandingkan dengan cerita CINTA.
jln cerita dia lebih kemas la ;p
dan banyak gaks scene yg menarik didlm cerita nih.

tp yg tak menarik nyer time tgk citer nih
org sebelah tak reti duk diam asik memekak jew
geram plak rase, kalau la botak ader sure
aku suh dier tolong sound eheheh

aku g tgk citer nih ngan budak ms ex junior aku mase
kat sekolah menengah dulu hehehe,
org nyer first time aku jumper
mak aih kecik nyer minah nih mcm budak spm ja
heheh ;p
zham pon ader join gaks
tgk citer nih.

tp seronok gaks kaco minah nih
heheh
dier nih kuat melatah dan ayat kegemaran dier 'manederr'
ayat tuh la yg aku asik dengar dari mulut dier
tp tgk dier nih kawai gaks la ngan perwatakan dier tuh
hehehe ;p
mmg macam budak kecik asik hentak² kaki
caner la time sekolah dulu aku tak perasan dier

dlm kul 4 lebih kiteorg bergerak ke destinasi masing-masing

0 comments :