Tuesday, July 1, 2008

Cinta ? ?

Romeo dan Juliet
Uda dan dara
pasangan yg cukup mengharukan
kisah cinta mereka berjaya membuat kan kita semua terpegun.
tak perlu bermimpi utk jadi seperti mereka,
kerana inilah REALITI.

ramai yg menanyakan diri ku ini
pett tade awek??
"tanak cari penganti ke??"
dan biasernyer aku akan jawab
maleh nak cari laaa
dan dorang besenyer akan balas
"takan da tertutup hati tuh??"
-_-!
namun
jauh di pelusuk hati ini masih terdapat ruang utk
seorang gadis yg mencintai diri ku ini seadanya,
seseorg yg buleh ketawa bersama dan
membuatkan diri ini bersemangat utk tempuhi hari yg mendatang,
seorang gadis yg boleh menemani diri ku ketika memerlukan dirinya.
seorang yg tidak akan merubah diri ku ini,

dan mencintai aku seadanya.
seorang gadis yang
JUJUR,
SETIA

dan
mempunyai KOMITMEN di dlm perhubungan,
apabila cinta datang ia dtg dengan pengorbanan
jika tidak mahu berkorban jgn lah jatuh cinta.
dan bg aku masih belum menjumpai gadis itu
walaupun suatu ketika dulu pernah aku temui nya tp tidak berkekalan
:|

damn aper yg aku merepek nih

3 comments :

  1. Mira3dora said...

    uh sungguh tacing ble bce.
    hurm
    saba la pett
    maybe pett blum jumpe lagi org yg btol2 utk pett..
    pengajaran yg lpas buatkan pett mls nk pk soal2 ni kan..
    take ur time to forget yg lepas
    past is past kan :)
    mira doakan 1day nnt pett akan jumpe org yg pett cari2 selama ni..
    insyaALLAH

  2. Dewi'Dania said...
    This comment has been removed by the author.
  3. Dewi'Dania said...

    my dear pett..
    d doakan sangat pett akan jmpe sumone oke...damn! i lef ur writing here.hahahah luahan perasaan nampak..kehkehke..yang~take it easy seperti mana pett selalu nasihat kat d even u x reti nak cool kan d! hahahah..nemind,maybe pett x reti nak pujuk..hahaha..reti buat lawak je...dush3..
    perempuan menunggu lelaki mencari..so kalau nak,pett kene la gerak mencari tapi jangan rushing..wah gitu...da da..membebel da aku kat sini..chow!~ call d..muah~