Saturday, July 19, 2008

the dark knight

arinih aku g tgk cite batman
perhhgg citer dier superb gilak
dan watak yg paling anda semuer akan ingat dlm cite batman
kali nih semestinyer adelah JOKER
damn, dier sangat kejam dan ditambah dengan educated
hehee
teorg tgk movie nih dlm kul 6.10 dan abis pade kul 9.10 centuh
mmg teruja la gaks tgk citer nih

lepas ja abis tgk citer nih aku terus gerak balik umah
tp da janji ngan ocee mlm nih nak g meeting club
heheh
so dlm kul 9.40 centuh aku sampai umah dier te org pon gerak ke
tempat meeting
sesampai ja tgk arinih mcm tak ramai org
then lepak beburak then dorang nak g mkn
teorg semuer g lepak mkn kat area jinjang
dlm perjalanan dari pj kew jinjang tuh
4 sure la dorang semuer buka valve memasing heheheh ;p
tp time lepak kat kedai mkn tuh lepas ja
kul 12 mlm aku berharap lew si moci ngan katak tak ingat
yg da masuk besday aku yg kew 24 hehehehe
dan memuler aku mmg ingat dorang luper la
then time nak balik si moci leh ingat laks besday aku
nasib baik nak balik da
ehehehhe ;p

geng club yg lain meneruskan perjalanan dorang kew genting sepah
dan aku, katak ngan moci balik ke rumah masing masing
pasal esoknyer katak ngan moci nak g bukit tinggi heeee

0 comments :