Sunday, July 20, 2008

hepi besday to me

heheh arinih besday aku
heheh neway hepi besday utk diri aku sendiri
so arinih oci katak badai ngan geng geng club semuer g
naik bukit tinggi
mmg lew kalu ikut kan aku nak ikut dorang naik
tp aku da janji mo date sama yunk arinih hehehhe ;p

teorg jumper kat time square dlm kul 2 centuh then
beratur nak beli tiket wayang heheh
demn panjang laks q arinih tp nak taknak q ja la
ehhehe ;p
cadang memuler nak tgk citer hellboy tp
tak jadik pasal tiket semuer penuh last aku tanyer ja
la dark knight nyer citer ader kew tak then ader laks tp start kul 6
aku baru ja nak kuar duit then yunk kate takper dier banjer arinih sebab besday aku
heheheh thanks yunk wekss ;p

di sebabkan gab nak tgk wayang tuh jauh aku pon ajak ar yunk lepak mkn dulu
then dlm lepak tuh aku balas balik mesej yot dier suh teman g beli stripe gitar
eheheh lantas dlm kul 4 lebih centuh duk g teman yot la g beli
boy bulu pon ader gaks arituh
lepak ngan dorang sampai la kul 6 then aku ngan yunk terus g tgk wayang
dan aku tgk buat kali kedua citer tuh
heheheh tp citer dier best gilerrr hehhehe ;p

0 comments :